RPT Fysioterapi Sports And Fitness Scener fra Shanghai -løpet mitt!

Scener fra Shanghai -løpet mitt!

I dag var den første dagen jeg kunne løpe i Kina! Jeg hadde ikke tid på noen måte i Beijing med tanke på at vi har måttet forlate tidlig hver morgen. (Og luftkvaliteten var ganske dårlig også.)

Jeg er i Shanghai nå og CNN sa luftkvalitet med moderat i dag. Det er ikke ideelt, men jeg ville i det minste komme på kort løp. (Det kunne ikke være mye verre enn at jeg gikk rundt hele dagen i det.) Jeg begynte morgenen med et løp i treningsstudioet med tanke på at det var for mørkt da jeg våknet.
Mine mest aktuelle videoer

Uortodoks bok og Netflix anmeldelse
Gjennomgang av Book & Netflix -serien – Unorthodox. En god lytting – bok, podcast og serie med visuell glede.

Flere videoer

00:00
08:21
07:28

Når solen steg opp, gikk jeg tilbake til rommet for en rask garderobeendring (hvor jeg ser helt latterlig ut) jeg satte kursen utenfor.

Jepp, som representerer for procompression og Sportin ‘Mizunos i Kina!

Her er noen scener fra mitt løp …

SVART SWANS !!!

Bare to mil, men jeg er så fornøyd med at jeg kom ut for et løp her. Jeg liker alltid å ta turen utenfor for å løpe når jeg reiser, og har ventet hele turen på dette.

Reiser gjennom livet til fots.

“Dette er den nye starten på ditt glade liv.”

Etter løpeturen varmet jeg opp med en rask dusj og dro til frokost. Dette er den siste dagen på turen og den siste dagen av disse fantastiske frokostbuffetene. Boo.

Jeg er seriøst så bortskjemt fra de bemerkelsesverdige oppslagene hver morgen. I dag fikk jeg normal frokostblanding og vannmelon -forrett.

Pluss en eggehvit omelett og vegetarisk egg Benedict -rett. De koker eggene veldig rennende (til og med den hvite er ikke tilberedt gjennom), så hvis du kjøper egg og er engstelige for de sorta -tingene ber om dem tilberedt godt. Jeg hadde det bra med det, så vi får se om jeg dør snart.

Mer müsli.

Hele turen har jeg “reddet” behandlingen av kalorier for lokal mat som fanger blikket mitt i løpet av dagen. Men i dag hadde jeg endelig et kringle fra frokostbaren. SMULTRING! Jeg prøvde også honningen fra kammen av nysgjerrighet. Ja, det var fantastisk.

Vi hadde litt tid til å drepe før vi måtte ta turen til flyplassen, så Ben og noen få av våre nye venner satte kursen mot et kjøpesenter for siste øyeblikk. Jeg er ganske i ekstase over en silke -rulle jeg scoret.

Tiden fløy forbi og vi måtte komme tilbake til å ta turen til flyplassen. Det har vært bemerkelsesverdig å lage venner på denne gruppeturen! Som jeg sa før, alle er utrolig fantastiske og morsomme! De er til og med fantastiske nok til å la meg ta bilder av dem når de sover på flyplassen … (forhåpentligvis)

Chris har ikke noe imot så lenge jeg sparker ham tilbake et stykke bacon.

Jeg regnet med at jeg ville få tak i noe til lunsj på flyplassen, men det var ingen restauranter noe sted i nærheten av porten vår. Heldigvis knagget jeg noen få hardkokte egg fra buffeen og hadde en baggie med nøtter hjemmefra. Stor matbit.

Vi hadde en rask flytur fra Shanghai til Beijing. Lunsj på flyet var ikke min greie. De hadde bare to alternativer – storfekjøtt med nudler eller svinekjøtt med ris. Jeg regnet med at det var svinekjøtt med hvit ris, men det var stekt ris. Så jeg plukket på den og fikk mat under permisjonen.

Jeg måtte gjøre noen fancy shymancy-triks for å score en to-go container fra en annen restaurant og bringe den tilbake til det kinesiske stedet som nektet å selge “to go” mat.

Jeg fikk en salat fra et annet sted. Men da jeg innså at det var bittesmå (og dyrt) ba jeg om en ekstra beholder og gikk tilbake til førsteplass for den kinesiske maten. Få det til å fungere.

Da vi fikk Beijing, var luftkvaliteten utvilsomt dårlig. Du kan til og med se det smoggy inne i nærheten av områder med åpne dører. Det luktet faktisk smoggy inne i terminalen, noe som var litt alarmerende.

Dette var måltidet på flyturen fra Beijing. Jeg ba om anda (annet alternativ var storfekjøtt), men jeg er ganske sikker på at hovedretten fremdeles var storfekjøtt og kjøttstykket på salaten er and. Jeg var utrolig i ekstase over sjokoladekaken!

Bye Kina!

Det kommer til å bli en lang flytur hjem, bedre gjøre det nye øyedekselet mitt klart!

Jeg ser deg tilbake i USA

Jeg kommer til å gjøre en kort hotell-/gruppeturpost med tanke på at jeg fikk mange lignende spørsmål om hele avtalen. Gi meg beskjed hvis du har spørsmål ved hjelp av e -post eller i kommentarene (runeatrepeat på Gmail).

Spørsmål: Hva er det beste måltidet for en buffé – frokost, lunsj eller middag?